အပိုင္း(၅)အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္၏ ဖြင့္ဟ ဝန္ခံခ်က္

# အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္၏ ဖြင့္ဟ ဝန္ခံခ်က္ (5)
=================================
    ေနာက္တေန႔မွာ က်မေရခ်ိဳးဖို႔ တဘက္ေလးပတ္ပီး ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ၀င္လာခဲ့ပါတယ္ ေရပန္းကိုဖြင့္ေတာ့ ေရကမလာဘူးေလ ..အုတ္ကန္ထဲၾကေတာ့ ေရကနည္းေနလို႔ ဟိုဖက္ခန္းက အန္တီကို သြပ္ျပားကိုဖြင့္ပီး ေခၚေတာ့ ေကာင္ေလးေရာက္လာပီး "အေမမရွိဘူး ဘာလိုလို႔လဲ မ"လို႔ေမးလာပါတယ္.. က်မလည္း "ေရမလာလို႔ ေရနည္း၂ေလာက္ေပးပါ ေမာင္ေလး"ဆိုပီး ေျပာေတာ့ေကာင္ေလးက က်မကိုယ္လံုးကို စူးရဲစြာ တခ်က္ၾကည့္ပီး ေရပုန္းသြားယူလာပီး သူတို႔အုတ္ကန္ထဲက ေရကို က်မတို႔ကန္ထဲဆြဲထည့္ေပးပါတယ္..သူ႔ရဲ႕စူးရဲတဲ့ အၾကည့္ေၾကာင့္ ရင္ခုန္ေနတာရယ္ အားကစားလိုက္စားပံုရတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ေယာက္က်ားပီသတဲ့ ခႏၶာကိုယ္ရယ္ၾကည့္ပီး စိတ္လႈပ္ရွားေနစဥ္ပဲ ေကာင္ေလးရဲ႕ ေအာက္ပိုင္းကိုၾကည့္ေတာ့ ေဘာ္လံုးကန္ေဘာင္းဘီ၀တ္ထားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေရွ႕မွာ ေငါထြက္ေနတဲ့အရာကို ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္...တိုက္ခန္း ၂ခုလံုးမွာ သူနဲ႔က်မ ၂ေယာက္ထဲဆိုတဲ့အေတြးက က်မ ရင္ကိုပိုလႈပ္ရွားေစတယ္...က်မလည္း အၾကံရတာနဲ႔ အုတ္ကန္ထဲက ေရကိုကုန္းခပ္ပီး ေကာင္ေလးေရွ႕မွာ ေျခေထာက္ေဆးျပေတာ့ ေကာင္ေလးခမ်ာ ေရေတာင္မခပ္ႏိုင္ပဲ က်မကို စူးရဲစြာ ၾကည့္ပီး သူ႔ရဲ႕ဟာက ပိုေဖာင္းလာပါတယ္...
      ပီး သူေရပုန္းကို ခ်ပီး ဘာမေျပာ ညာမေျပာနဲ႔ က်မကိုဖက္လာပီး "မရယ္ က်ေနာ္မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး"ဆိုပီး က်မလည္ပင္းေလးကို နမ္းလာပါတယ္...ပီး "က်ေနာ္ မကိုခ်စ္ပါရေစေနာ္"ဆိုပီး နမ္းလာတဲ့အနမ္းေတြကို က်မ မျငင္းဆန္ႏိုင္ခဲ့ပဲ  သူ႔ေက်ာကို အသာျပန္ဖက္ထားမိတယ္.."မ..ရယ္"ဆိုပီးက်မ ႏႈတ္ခမ္းေတြနမ္းလာတဲ့ အခါမွာ က်မလည္း တရွိုက္မက္မက္ ျပန္နမ္းမိတယ္ေလ သူ႔ရဲ႕လက္ေတြက က်မရဲ႕ ႏို႔ေတြကိုပြတ္ေျခရင္း တဘက္ကိုျဖည္ခ်လိုက္ပါတယ္... ႏႈတ္ခမ္းျခင္းနမ္းေနတာကို ခြာပီး က်မ ႏို႔၂လံုးၾကားကို မ်က္ႏွာတခုလံုးအပ္ကာ ရႉးခနဲေနေအာင္ တခ်က္ငံု႔နမ္းပီး "ခ်စ္လိုက္တာ မရယ္ မကို ခ်စ္ခ်င္ေနခဲ့တာ ၾကာပီ မေရခ်ိဳးတာကို ေခ်ာင္းၾကည့္ရင္း ဂြင္းတိုက္ေနခဲ့ရတာ"လို႔ေျပာပီး က်မႏို႔ေတြကို အားရပါးရ ညႇစ္ပီးစို႔ပါေတာ့တယ္...ပီး က်မကို ၾကမ္းျပင္ေပၚ လွဲခ်ပီး က်မႏို႔၂လံုးကို စိတ္ႀကိဳက္နယ္ စို႔ ေနတာမ်ား ႏို႔ေတြနာပီး က်မရဲ႕ကာမဆိပ္ေတြ တဖြားဖြားတက္လာကာ စပိထဲက အရည္ေတြစိမ့္ထြက္လာပါတယ္...ပီး သူက က်မဗိုက္သားေလးေတြကို လက္နဲ႔ ဖြဖြပြတ္ရင္း စပိထိေရာက္ေအာင္ လက္ကေအာက္ကို ဆင္းသြားပီး အေစ့ကို နည္းနည္းဖိေျခေပးပီး လက္ခလယ္ကို စပိထဲထည့္ပီး ေမႊကာ တခုခုကိုလိုက္စမ္းေနသလို လုပ္ေနပါတယ္...ပီးသူက လက္ညိႇုးကိုပါထိုးသြင္းပီး ၀င္ထြက္လုပ္ကာ က်မခ်က္ေလးကို လၽွာနဲ႔ကလိေနပါတယ္ အဲ့လိုကလိေနရင္းက သူ႔ေခါင္းတခ်က္ႂကြသြားပီး လက္ကိုထုတ္ပီး က်မစကိကို မ်က္ႏွာအပ္လိုက္ေတာ့"ေမာင္ ..မ ေရမခ်ိဳးရေသးဘူးေလ"လို႔ေျပာေတာ့ သူက ေခါင္းကိုႂကြပီး "မ က်ေနာ့္ကို ေမာင္လို႔ ေခၚတယ္ေပါ့ ခ်စ္လိုက္တာမရယ္ ရတယ္ မ အနံ႔ကေမႊးပီးသား"ဆိုပီး စပိကို ကုန္းနမ္းပီး လက္နဲ႔ စပိကိုျဖဲပီး အေစ့ကို ယက္လိုက္တာမ်ား က်မေလ "ရွီး..."ခနဲညည္းပီး ေမာင့္ေခါင္းကို ကိုင္မိပါတယ္...ေမာင္က က်မအစိေလး မေထာင္ေထာင္ေအာင္ လၽွာနဲ႔ယက္လိုက္ ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ဖိဆြဲစုပ္လိုက္လုပ္ေနပီး က်မကေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ဆံပင္ေတြကိုသာ ဖြေနမိတယ္ေလ...ေမာင့္ရဲ႕ လၽွာေတြဟာ ေအာက္ကိုပိုေရာက္လာပီး စပိထဲကို က်ဳးေက်ာ္၀င္ေရာက္ လာေတာ့တယ္..ေမာင္က က်မရဲ႕ စပိထဲလၽွာနဲ႔လိုးလိုက္ ႂကြက္နားရြက္ေတြကို ယက္လိုက္ ႏႈတ္ခမ္း၂ခုနဲ႔ ညႇပ္ဆြဲလိုက္လုပ္ေနတာမ်ား က်မရဲ႕ ကာမဆိပ္ေတြ အထြဋ္အထိပ္ေရာက္လာပီး ပီးခါနီး အခ်ိန္မွာ ေမာင့္ရဲလၽွာခၽြန္ခၽြန္ဟာ စပိထဲပိုတိုး၀င္လာေတာ့ က်မလည္း မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ေမာင့္ေခါင္းကို ဖိကာပီးဆံုးသြားပါတယ္...ေမာင္က က်မပီးဆံုးလို႔က်သြားတဲ့အရည္ေတြကို လၽွာနဲ႔ေျပာင္ေအာင္ လိုက္ယက္ေပးတာၾကည့္ပီး ေမာင့္ကို က်မအခ်စ္ပိုမိသြားတယ္ေလ...
ပီးေတာ့ေမာင္က မတ္တပ္ရပ္ပီး သူ႔ေဘာင္းဘီကို ခၽြတ္မယ္လုပ္ေတာ့ က်မကပဲေမာင့္ေရွ႕ ဒူးေထာက္ထိုင္ပီး ေမာင့္ ေဘာင္းဘီကို အတြင္းခံပါေရာပီး ခၽြတ္ခ်လိုက္ေတာ့ မုန္ယိုေနတဲ့ ေမာင့္ရဲ႕ လီးဟာ က်မမ်က္ႏွာေရွ႕မွာေပၚလာပါေတာ့တယ္...က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဂြင္းတခ်က္ ၂ခ်က္တိုက္ပီး ေမာင့္လီးေပၚက အေတာင့္ေလးအေၾကာင္းေမးေတာ့ ေမာင္က ေဂၚလီလို႔ေခၚေၾကာင္း မကိုေကာင္းေအာင္လုပ္ေပးမယ့္ဟာလို႔ ေျပာပါတယ္..က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဂြင္းတိုက္ေပးပီး သူ႔ထိပ္က အေပါက္ေလးကို လၽွာနဲ႔တို႔ေတာ့ ေမာင္တြန္႔သြားပါတယ္..က်မလည္း ေမာင့္လီးကို ဒစ္အကိုေပၚေအာင္ အေရးျပားကို လက္တဖက္နဲ႔ဆြဲခ်ပီး ဒစ္ၾကားေတြကို လၽွာနဲ႔လိုက္တို႔ယက္ေလး ယက္ေပးပီး ဒစ္ကို အသာပါးစပ္ထဲဆြဲစုပ္ပီး ငံုကာ လၽွာနဲ႔ ထိပ္၀ကို ပါးစပ္ထဲမွာ ကလိေတာ့ ေမာင္က "ဟား....."ခနဲ႔ ညည္းတြားရင္း "ေကာင္းလိုက္တာ မရယ္" ဆိုတဲ့ အသံေၾကာင့္ က်မဟာ ပိုစိတ္ပါသြားပီး  ေမာင့္လီးကို ပိုတိုးစုပ္ေပးမိတယ္ က်မေမာင့္လီးကို စုပ္ေနစဥ္ပဲ ေမာင့္ရဲ႕ေျခမဟာ က်မစပိေလးကို ကလိလာေတာ့ က်မပို မာန္တက္လာပီး ေမာင့္လီးကို လၽွာနဲ႔ယက္လိုက္ စုပ္ေပးလိုက္လုပ္ေနခ်ိန္ေမာင္လည္း မာန္တက္လာတယ္ထင္ပါရဲ႕ က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ခါးကို ေကာ့ေကာ့ထိုးလာတယ္...က်မေမာင့္ကို တခ်က္ေမာ့ၾကည့္ေတာ့ က်မလီးစုပ္ေပးတာကို မ်က္ေတာင္စင္းပီး အရသာခံၾကည့္ေနတဲ့ ကာမခိုးေတြရီေ၀ေနတဲ့ ေမာင့္မ်က္လံုးတစံုကိုေတြ႕ရပါတယ္...က်မလည္း ေမာင့္လီးကို အဆံုးထိေရာက္ေအာင္ လည္ေခ်ာင္းအထိသြင္းေပးေတာ့ ေမာင့္လီးဟာ က်မပါးစပ္ထဲမွာပိုမို ႀကီးထြားပီး ေမာင့္ရဲ႕ေဂၚလီဟာ က်မအာေခါင္ေတြ အာသီးေတြကို မထိတထိ ၾကည္စယ္ေနခ်ိန္ ေမာင္က "မ ေမာင္ပီးေတာ့မယ္ ေတာ္ေတာ့"လို႔ေျပာပီး က်မေခါင္းကို ဖယ္ေပမယ့္ ေမာင့္ကိုပီးေအာင္စုပ္ေပးခ်င္တာမို႔ က်မလည္း ေမာင့္ခါးကိုဖက္ကာ ၾကမ္း၂စုပ္ေပးေတာ့ ေမာင္လည္း က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ပါးစပ္ကို ေဆာင့္လိုးလာပီး အခ်က္၂၀ေလာက္ ေဆာင့္ပီးခ်ိန္ေတာ့..."ဟား...ပီးပီ မ  ဟား...ေကာင္းလိုက္တာ" လို႔ေျပာရင္း သူ႔လီးရည္ေတြကို က်မလည္ေခ်ာင္းထဲပန္းထည့္လာလို႔ က်မလည္း အကုန္စုပ္ယူၿမိဳခ်ပီး ေျပာင္ေအာင္လၽွာနဲ႔ ယက္ေပးလိုက္ပါတယ္.....
ေမာင္ပီးသြားေတာ့ က်မလည္း မေပ်ာ့မမာအေနအထားရွိတဲ့ ေမာင့္လီးကို ေရေဆးေပးရင္း ဂြင္းတိုက္ေတာ့ က်မကို လိုးခ်င္လို႔ထင္ပါရဲ႕ ေခါင္းေထာင္လာျပန္တယ္ က်မလည္း ေမာင့္ကို ေပးအိပ္ခိုင္းပီး ေမာင့္လီးကို လက္ကဖြဖြ ဂြင္းထုေပးရင္း ေဂြးဥေတြကို ပါးစပ္ထဲထည့္ငံုပီး လၽွာနဲ႔ကလိေတာ့ ေမာင္က က်မဖင္ကိုဆြဲယူပီး 69ပံုစံယူလိုက္ပီး သူက က်မစပိကို ယက္ေပးတယ္ က်မက သူ႔လီးကိုစုပ္ေပးတယ္ သူ႔လီးေတာ္၂မာေတာင္လာေတာ့ က်မထပီး ေမာင့္လီးကို က်မစပိ၀နဲ႔ေတ့ပီးထိုင္လိုက္တယ္ ျဖည္း၂ျဖည္းခ်င္း ထိုင္ခ်ေပမယ့္ လီးဒစ္ကို ေက်ာ္ပီး ေဂၚလီကို ထဲ့ရမွာ မ၀ံ့မရဲပဲေလ က်မအစိကိုလည္း ဒစ္ကတခါ ေဂၚလီကတခါ မထိတထိၾကည္စယ္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ နည္းငယ္ေသာ နာက်င္မႈနဲ႔အတူ ထူးျခားတဲ့ ကာမအရသာကို ခံစားရပါတယ္...က်မလည္း ေမာင့္အေပၚမွာ ျဖည္း၂ခ်င္း ေဆာင့္ရင္း ႀကိတ္ရင္း ထူးျခားတဲ့ ေဂၚလီရဲ႕အရသာထူးကို ခံစားေနမိပီး စပိထဲက အရည္ေတြဟာက်လာပါတယ္ ေမာင္ကလည္း အၿငိမ္မေနပဲ ေကာ့ေကာ့ထိုးေနေတာ့ တခ်က္ခ်က္ ေတာ္၂ကို ထိပါတယ္ က်မလည္း မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ ၾကမ္းျပင္မွာ လက္ေထာက္ပီး အေပၚကၾကမ္း၂ေဆာင့္ခ်သလို ေမာင္ကလည္း က်မခါးကို ကိုင္ပီး ေကာ့ေကာ့ပီးလိုးေနတာေၾကာင့္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ တဖတ္၂နဲ႔အသံေတြဆူညံေနတာပဲရွင္... ပီးက်မက တဖက္လွည့္ပီး ေျပာင္းျပန္ပင္ရင္းပံုနဲ႔ အေပၚကေဆာင့္ေတာ့ ေမာင္ကလည္း ထထိုင္ပီး ၾကမ္းျပင္ လက္ေထာက္ကာ အေပၚကပင့္တင္လိုက္ ေနာက္ကေန က်မႏို႔ေတြကို ညႇစ္လိုက္ ဂုတ္သားေတြနမ္းလိုက္လုပ္ပီး က်မကို ၾကမ္းျပင္မွာလက္ေထာက္ပီး ကုန္းခိုင္းပါတယ္ ေနာက္ စပိကို လီးနဲ႔ေတ့ပီး တခ်က္ထဲသြင္းတာမ်ား ဘြက္ခနဲေလသံနဲ႔အတူ ေမာင့္ရဲ႕ ဒစ္နဲ႔ေဂၚလီဟာ က်မgsportကို ထိသြားပီး လီးထိပ္ဖူးက သားအိမ္ကို အရွိန္ျပင္း၂နဲ႔ ေဆာင့္မိလို႔ ေအာင့္သြားေပမယ့္ အရမ္း
ေကာင္းတဲ့ ကာမအရသာထူးေၾကာင့္ ေအာင့္တာေတာင္ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိဘူးေလ ေမာင္က က်မႏို႔ေတြကို လွမ္းဆြဲရင္း Doggy styleျဖည္း၂ခ်င္းလိုးပီး အခ်က္၂၀ေလာက္ၾကေတာ့ မုဆိုး ဒူးေထာက္ထိုင္ကာ က်မဖင္ေတြကို ကိုင္ပီးၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုက္ က်မအေပၚတက္ခြပီး ေဆာင့္လိုးလိုက္လုပ္ေနပီး က်မကို တေစာင္းလွဲခ်ကာ ေနာက္ကေန ပုဇြန္ထုပ္ေကြးပံုစံနဲ႔တခါေျပာင္းလိုးျပန္တယ္... ပီးက်မကို အုတ္ကန္ေဘာင္ကိုင္ခိုင္းပီး ေနာက္ကေနမတ္တပ္ရပ္ ေဆာင့္လိုးပီး ေနာက္ဆံုး က်မကိုလွဲခ် ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းေျမႇာက္ခိုင္းပီး တစ္တီတူးပံုစံနဲ႔ ၾကမ္း၂ေဆာင့္ရင္း က်မဟာ ကာမအထြဋ္အထိပ္ ေရာက္လာေတာ့ ေမာင့္လည္ပင္းကို သိုင္းဖက္ ေမာင့္ခါးကို ေျခေထာက္၂ေခ်ာင္းခ်ိတ္ပီး ၾကမ္း၂ေလး ဖိေပးမိေတ့ ေမာင္ကလည္း က်မပီးေတာ့မယ္ဆိုတာ သိတယ္ထင့္ရဲ ၾကမ္းၾကမ္းနဲ႔ ျမန္ျမန္ေဆာင့္လိုးပီး ၁၅ခ်က္ေလာက္ေဆာင့္ရင္း ၂ေယာက္သား ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ ပန္းတိုင္ဆီ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ေရာက္ရွိသြားျပန္ပါေတာ့တယ္...

အပိုင္း 6 မွာ 2 by 2 နဲ႔  ဇာတ္သိမ္းေလး လာပါေတာ့မယ္

No comments:

Post a Comment