အပိုင္း 6 (ဇာတ္သိမ္း) အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္ရဲ႕ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္

#အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္ရဲ႕ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ 6 (ဇာတ္သိမ္း)
က်မလည္းေမာင္နဲ႔ျဖစ္သမၽွကို မသိ ဂႌကို ေျပာျပျဖစ္ခဲ့တယ္ ...ေမာင့္ေဂၚလီဘယ္လိုေကာင္းေၾကာင္းေရာေပါ့...   မသိ ဂႌကသူလည္းခံၾကည့္ခ်င္တယ္ ...သူ႔ေယာက္က်ားနဲ႔ တိုင္ပင္ပီး 2 by 2ဆြဲၾကမယ္လို႔ေျပာပါတယ္...က်မကလည္း အမသေဘာပဲေျပာပီး ေမာင့္ကိုေမးေတာ့ ေမာင္ကလည္း ေခါင္းညိတ္တာေၾကာင့္ တစ္ရက္ခ်ိန္းလိုက္ပီး မသိ ဂႌတို႔အခန္းမွာ လုပ္ၾကဖို႔ စီစဥ္ဆြဲလိုက္ၾကပါတယ္..
         အဲ့ေန႔ေရာက္ေတာ့ မသိ ဂႌက ေၾကးအိုးေတြ အခ်ိဳရည္ေတြနဲ႔ ဧည့္ခံပီး စားေသာက္ပီး ခဏ အျပာေခြၾကည့္ၾကပါတယ္ ၂ ၁ညႇပ္လိုးတဲ့အခန္းမွာ က်မ စပနဲ႔ စအို၀က ယားစိယားစိျဖစ္လာပီး ခံၾကည့္ေနခ်ိန္ မသိ ဂႌက သူ႔ယြက်ားကို အဲ့လို စမ္းၾကည့္မယ္လို႔ေျပာပီး အခန္းထဲ၀င္လာၾကပါတယ္ ...အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔ ရွိတာ အကုန္ခၽြတ္ပစ္ၾကပီး က်မကေမာင့္လီးကို စုပ္ေပးေနခ်ိန္ မသိ ဂႌကို သူ႔ယြက်ားက ယက္ေပးေနပါတယ္..မသိ ဂႌက သူ႔ယြက်ားယက္ေပးတာကို ခံေနရင္း က်မေမာင့္လီးစုပ္ေပးေနတာကို လွမ္း၂ၾကည့္ေနပါတယ္..ေမာင္က က်မလီးစုပ္ေပးေနတာကို ရပ္ခိုင္းပီး ကုတင္ေပၚမသိ ဂႌနဲ႔ ယွဥ္ရက္အိပ္ကာ က်မနဲ႔ 69ပံုစံ ေနပီး က်မ စပကို ျဖဲကာ လၽွာနဲ႔ ယက္ေပးပီး က်မကိုလည္းလီးဆက္စုပ္ေစရင္း တခ်က္ခ်က္ မသိ ဂႌရဲ႕ ႏို႔ကိုသြားစမ္းသလို ကိုမ်ိဳးဟန္က ေမာင့္လီးကိုစုပ္ေပးေနတဲ့ က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ဖိဖိခ်ေပးပါတယ္
      ခဏေနေတာ့ မသိ ဂႌက ေမာင့္မ်က္ႏွာကို တက္ခြပီး သူ႔စပကိုယက္ေစသလို က်မက ေမာင့္လီးကို စပနဲ႔ေတ့ပီး ထိုင္ခ်ခ်ိန္မွာ ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔လီးကိုက်မကို ေပးစုပ္ေစတယ္ေလ က်မလည္း ေမာင့္လီးေပၚမွာႏွဲ႔ရင္း ကိုမ်ိဳးဟန္လီးကို စုပ္ေပးပါတယ္...ေနာက္မသိ ဂႌက က်မေနရာ၀င္ပီး ေမာင့္အေပၚတက္ေဆာင့္ေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က က်မကို ေလးဖက္ကုန္းခိုင္းပီး စပကို စလိုးပါေတာ့တယ္ ..က်မစပက က်လာတဲ့အရည္ေတြကို လက္နဲ႔ခံပီး ဖင္၀ကိုပြတ္ကာ လက္နဲ႔အထုတ္အသြင္းလုပ္ပါတယ္... က်မဖင္ထဲ ေစာက္ရည္ေတြရႊဲေနပီဆိုမွ က်မဖင္ကို စလိုးပါတယ္ က်မလည္း ထူးဆန္းလွတဲ့ ကာမဆိပ္ေတြတက္ပီး လက္တဖက္က အေစ့ကို ေျခေနသလို ေမာင့္ရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေတြကို သြားနမ္းရင္း အၿပိဳင္အဆိုင္ ၾကမ္းလိုက္ၾကတာ မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ ၿပိဳင္တူဆိုသလို ၄ေယာက္လံုး ပထမအခ်ီပီးသြားပါတယ္

        ပထမအခ်ီပီးလို႔ က်မတို႔ ေဆးေၾကာပီး ခဏတျဖဳတ္နားၾကတယ္..ပီးေတာ့ေမာင္က က်မကို "မ ေမာင္လည္း မဖင္ကိုလိုးခ်င္တယ္"တဲ့ က်မလည္းေမာင့္သေဘာပါရွင္လို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္..ပီးေတာ့ေမာင့္ကို က်မကစပီး လီးကုန္းစုပ္ေပးလိုက္ေတာ့ မသိ ဂႌက က်မေနာက္ကေန က်မစပကို ယက္ေပးပါတယ္ ပီးလက္ကလည္း ဖင္၀မွာ ၀လံုးေရးရင္း ဖင္ထဲအသြင္းအထုတ္လုပ္ေနပီး ကိုမ်ိဳးဟန္ကလည္း သူ႔မိန္းမကို ယက္ေပးေနေလရဲ႕...က်မလည္း ေမာင့္ရဲ႕ ေဂၚလီေလးကို လၽွာနဲ႔တို႔တို႔ပီး ကစားလိုက္ ပါးစပ္ထဲငံုလိုက္ ေမာင့္ဖင္ၾကားကိုပြတ္လိုက္ ဥကိုငံုလိုက္လုပ္ေနလိုက္တာ ေမာင့္လီးက က်မပါးစပ္ထဲမွာ ျပည့္ေဖာင္းႀကီးမားလာပါတယ္...
        ခဏေနေတာ့ ေမာင္က "ေတာ္ပီမ ေမာင္လိုးခ်င္ပီဆိုေတာ့ မသိ ဂႌက အလိုက္သိစြာပဲ စပယက္ေပးေနရာက ရပ္ေပးပီး သူ႔ယြက်ားကို ကုတင္ေပၚတက္ခိုင္းပီး သူ႔ယြက်ားမ်က္ႏွာ တက္ခြပီး69ပံုစံေနပါတယ္..က်မလည္း ကုတင္ေပၚကဆင္းပီး ကုတင္ေပၚလက္ေထာက္ပီး ကုန္းေပးလိုက္ပါတယ္...က်မအထင္ ေမာင္တန္းလိုးပီထင္ေနေပမယ့္ ေမာင္က မလိုးေသးပဲ စပကို လၽွာနဲ႔ အျပားလိုက္ ၃ ၄ခ်က္ေလာက္ယက္ပီးမွ စပကို လီးေတ့ပီး စသြင္းပါတယ္..ေမာင့္ရဲ႕ ဒစ္၀င္ပီး ေနာက္ ေဂၚလီကပါ gspotကို ခလုတ္လာလာတိုက္ေတာ့ အသဲထဲစိမ့္ေအာင္ ေကာင္းလွပါတယ္...ေမာင္က စပကိုလိုးေနရင္း ဖင္၀ကို တံေတြးေထြးခ်ိန္မွာေတာ့ မသိ ဂႌကလည္း သူ႔ယြက်ားေပၚမွာ ျမင္းစီးေနပါပီ..ေမာင္က က်မစပမွာ အရည္ေတာ္ေတာ္ထြက္လာေတာ့ ကုတင္ေအာက္မွာရွိတဲ့ က်မေျခေထာက္ကို ကုတင္ေပၚတင္ပီး ဒူးေထာက္ဖင္ေထာင္ ကုန္းေစပါတယ္...ပီး စပက လီးကိုခၽြတ္ပီး ဖင္၀ကိုေတ့ပီး ဒစ္ကိုစသြင္းပါတယ္ ပီးေဂၚလီကို မ၀င္ေစပဲ ေဂၚလီထိသြင္းပီး အသြင္းအထုတ္ေလးလုပ္လာေတာ့ က်မလည္း အေစ့ကိုပြတ္ပီး ဖင္ဇိမ္ခံေနတာေပါ့..
ေမာင္က က်မခံႏိုင္လာမွန္းသိေတာ့ ရုတ္တရက္ပဲ လီးကို ဆတ္ခနဲ ဖင္ထဲအဆံုးထိေဆာင့္ထိုးထည့္လိုက္ပီး ဖိထားေတာ့ ေဂၚလီေၾကာင့္ ဖင္ထဲနည္း၂စပ္ဖ်ဥ္းဖ်ဥ္း နာတာတာျဖစ္သြားေပမယ့္ ပီးရင္ေကာင္းမယ္ဆိုတာသိလို႔ အသာပဲ ညိမ္ခံပီး အရသာခံရင္း အစိကိုပြတ္ရင္း မသိ ဂႌျမင္းစီးတာကို ၾကည့္ေနမိတယ္...ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔မိန္းမအေပၚကေဆာင့္ေနတာကိုေတာင္ အားမရေသးပဲ သူ႔မိန္းမခါးကိုကိုင္ပီး ေအာက္ကေနေကာ့ေကာ့ ထိုးေနပါတယ္...
    ေမာင္ကလည္း သူ႔လီးကို ျဖည္း၂ခ်င္းဆြဲထုတ္ပီး အသာေခ်ာ့လိုး ေညႇာင့္လိုးေလးလိုးလာပါတယ္... က်မလည္း ဖင္ဇိမ္အရမ္းေတြ႕လာေတာ့ ေမာင့္ကို ဖင္ႀကီး ပစ္ပစ္ေပးမိတယ္...ေမာင္ကလည္း သေဘာေပါက္စြာ ၾကမ္း၂လိုးလာေတာ့ သူ႔ဥ၂လံုးက စပကို လာလာရိုက္မိတယ္...ဖင္လိုးတဲ့ဒဏ္ စပကို ဥရိုက္ခံရတာနဲ႔ အေစ့ပြတ္တာေတြေၾကာင့္ က်မလည္း ပီးေတာ့မလိုဖစ္လာပီး
"အမေလး ေကာင္းလိုက္တာေမာင္ရယ္ လိုးပါ ၾကမ္း၂ေလး ေဆာင့္လိုးပါ ပီးေတာ့မယ္ ပီးေတာ့မယ္"လို႔ ပါးစပ္က ၾကမ္း၂ေအာ္ရင္း ဒုတိယအခ်ီကို ၾကမ္းတမ္းစြာပီးေတာ့ ေမာင့္လီးကို ဖင္ထဲကႂကြက္သားေတြနဲ႔ ညႇစ္ပစ္လိုက္တယ္...က်မပီးေပမယ့္ ေမာင္က မပီးေသးဘူး..ဒါေပမယ့္ က်မပီးသြားမွန္းသိလို႔ ေမာင္က လီးကို က်မဖင္က ဆြဲထုတ္လိုက္လို႔ က်မလည္း ပက္လက္လွန္ကာ ထိုင္လိုက္ပီး ေမာင့္လီးကို လက္နဲ႔ဆုပ္ကိုင္ကာ တခ်က္ ၂ခ်က္ ဂြင္းထုေပးပီး ပါးစပ္ထဲငံုကာ စုပ္ေပးေတာ့ ေမာင္က က်မေခါင္းကိုကိုင္ပီး ပါးစပ္ကို လိုးပါတယ္ ...ေမာင္ က်မပါးစပ္လိုးေနတုန္း မသိ ဂႌက "ေကာင္ေလးလာ အမဖင္ကိုလိုးေပး ဇာတ္ကားထဲကလို စမ္းၾကည့္ခ်င္လို႔"ဆိုပီး သူ႔ယြက်ားေပၚေမွာက္လိုက္ေတာ့ ေမာင္က က်မပါးစပ္ထဲက လီးကို ထုတ္ပီး
မသိ ဂႌေနာက္မွာ ဒူးေထာက္ထိုင္ပီး မသိ ဂႌဖင္ကို တံေတြးေထြးပီး လီးကိုစသြင္းပါတယ္..
      ေမာင္လီးကို ဒစ္ပဲ၀င္ရံုရွိေသးတယ္ မသိ ဂႌတေယာက္ မ်က္ႏွာရွံု႔သြားပီး
"ေအာင္မေလး ၾကပ္လိုက္တာ ယြက်ားရယ္ တမ်ိဳးႀကီးပဲ"လို႔ေျပာပီး အိပ္ယာခင္းစကို တင္းတင္းဆြဲကာ "ေကာင္ေလး ျဖည္း၂သြင္းေနာ္ နိဟာေဂၚလီနဲ႔ စပတခုထဲနိလိုးတာေတာင္ ငါေတာ္၂ထိတယ္ "လို႔ ေမာင့္ကိုေျပာပါတယ္ ...
ေမာင္က ဟုတ္ လို႔ တခြန္းထဲေျပာရင္း လီးကိုဆက္သြင္းေနပါတယ္...မသိ ဂႌကေတာ့ တအင္းနဲ႔ ဖင္ကိုျဖဲပီး ညည္းေနပါတယ္ ေမာင့္လီး တဆံုး၀င္သြားေတာ့ ကိုမ်ိဳးဟန္က စအသြင္း အထုတ္လုပ္ပါတယ္ ကိုမ်ိဳးဟန္က "အား ေကာင္းလိုက္တာမိန္းမရယ္  ေတာ္၂ေကာင္းတယ္"လို႔ေျပာပီး အသြင္းအထုတ္လုပ္လာေတာ့ မသိ ဂႌလည္း အရသာေတြ႕လာတယ္ထင္ပါတယ္ တဟင္းဟင္း ညည္းလာပီး ေမာင္ကလည္း ကိုမ်ိဳးဟန္လုပ္တာကိုၾကည့္ပီး ကိုမ်ိဳးဟန္အသြင္း ေမာင္က အထုတ္နဲ႔ အတိုင္ပင္ညီညီေလးလုပ္လာပါတယ္ က်မလည္း သူတို႔လိုးေနတာၾကည့္ပီး စပက ယားလာလို႔ ကိုမ်ိဳးဟန္မ်က္ႏွာကို တက္ခြပီး စပေပးယက္လိုက္ပါတယ္...
   မသိ ဂႌက "အမေလး ယြက်ားရယ္ ေကာင္းလိုက္တာ ေမာင္ေလး ေဆာင့္လိုးၾကပါ ၾကမ္း၂ၾကမ္းေလးလိုးၾကပါ စပေတ ဖင္ေတကြဲပေစ လိုးလိုး "လို႔ေအာ္ေနသလို ကိုမ်ိဳးဟန္နဲ႔ ေမာင္ကလည္း အၿပိဳင္ၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုးေနသလို ကိုမ်ိဳးဟန္ရဲ႕ လၽွာၾကမ္းကလည္း က်မစပထဲမွာ ၾကမ္းတမ္းစြာေမႊေႏွာက္ကစားရင္း သူတို႔သံုးေယာက္လံုး ၾကမ္း၂တမ္းပီးကုန္တာကို ၾကည့္ရင္း က်မလည္း ကိုမ်ိဳးဟန္လၽွာ အစြမ္းေၾကာင့္ တတိယအႀကိမ္ ပီးဆံုးသြားခဲ့ပါတယ္....

    ေနာက္ပိုင္း ေနာက္ပိုင္းေတြမွာေတာ့ က်မလည္း ကိုနဲ႔ခံလိုက္ ေမာင္နဲ႔ခံလိုက္ တခါတေလ ကိုမ်ိဳးဟန္နဲ႔ေမာင္ ညႇပ္လိုးတာကို ခံရင္း ကာမအရသာကို ဆားငန္ရည္လို ေကာင္း၂ခံစားေနမိတယ္ေလ.......

                   ၿပီးပါၿပီ #အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီ

No comments:

Post a Comment