အပိုင္း(၂)#အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္ရဲ႕ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ (2)

#အမုန္းမဲ့ ေဂၚလီအိအိေအာင္ရဲ႕ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ (2)
=================================
        က်မတို႔ေဆးေၾကာပီးေတာ့ ကိုက က်မကိုေပြ႕ပီး အိပ္ခန္းထဲေခၚလာပါတယ္...က်မက ကို႔ကို ဒါေတြဘယ္လိုတတ္လဲေမးေတာ့ ကိုကအျပာကားေတြၾကည့္ပီး ေလ့လာခဲ့ရေၾကာင္း အင္တာနက္ကစာအုပ္ေတြဖတ္ခဲ့ေၾကာင္း ေျပာပီး အခန္းထဲရွိ လက္ေတာ့အားဖြင့္ပီး က်မကိုျပတယ္ေလ...ဘိုမတေယာက္က ဘိုထီးတေယာက္ကို လီးစုပ္ေပးလိုက္ ဂြင္းတိုက္ေပးလိုက္လုပ္ေနပီး ဘိုထီးက ဘိုမေခါင္းကိုကိုင္ပီး ေညႇာင့္၂လိုးေနတာေတြ႕ေတာ့ က်မလည္း စိတ္ထဲလီးစုပ္ခ်င္သလိုလို ျဖစ္လာတယ္ရွင့္...ဒါေပမယ့္ ေျပာမရဲပု တံေတြးကိုပဲမ်ိဳခ်မိတယ္...အဲ့ခ်ိန္ကိုက ခ်စ္ေလး ကို႔ကိုလီးစုပ္ေပးပါလားလို႔ ေျပာလာပါတယ္ က်မလည္း ရြံစရာႀကီးလို႔ နည္း၂မူရတာေပါ့ရွင္...ဒါေပမယ့္ကိုက ခ်စ္စပိေတာင္ ကိုယက္ေပးေသးတာပဲကြာ ဘာရြံစရာရွိလည္း ေနာ္ စုပ္ေပးပါလို႔ ထပ္ေျပာလာေတာ့က်မလည္း သနားတာနဲ႔ စုပ္ခ်င္တာလည္းပါတာေပါ့ အာ့နဲ႔ ဇာတ္ကားထဲကလို လုပ္တတ္ဖို႔ ဇာတ္ကားကို ေသခ်ာၾကည့္ပီး ကို႔လီးကို တခ်က္ ၂ခ်က္ ဂြင္းတိုက္လိုက္ပါတယ္...ပီး ကို႔လီးထိပ္ကို လၽွာေလးနဲ႔ အသာထိတို႔ကစားေတာ့ ကို႔ခမၽွာ ရွီးခနဲျဖစ္သြားပါတယ္ က်မလည္း ကိုေကာင္းေနတာၾကည့္ပီး ပိုစိတ္ပါလာတယ္ရွင့္ ကို႔ဒစ္ကို ပါးစပ္ထဲငံုလိုက္ ျပန္ထုတ္ပီး ဒစ္ပတ္လည္ကိုလၽွာနဲ႔တို႔ထိကစားလိုက္နဲ႔ ကိုလည္းေကာင္းလို႔ထင္ပါရဲ႕ ေက်ာေတြေတာင္ေကာ့လာတယ္ေလ ...က်မလည္း လီးတေခ်ာင္းလံုး လၽွာနဲ႔ အေပၚေအာက္ယက္ပီး ကိုလဥ ၂လံုးကို အသာပြတ္ေျခကစားေနပါတယ္...ပီး ကို႔လီးကို လက္နဲ႔ဂြင္းတိုက္ပီး ဥ၂လံုးကို ပါးစပ္ထဲထည့္ငံုစုပ္ေတာ့ ကို႔ခမ်ာအိပ္ယာကေတာင္ထလာပါတယ္ ...က်မလည္း ဥ၂လံုးကို ပါးစပ္ထည့္ပီး လီးကိုလွမ္းဟပ္ပီး စုပ္ေပးေတာ့ကိုက က်မႏို႔ေတြကိုလက္တဖက္က လာကိုင္ပါတယ္ က်န္လက္တဖက္က က်မေက်ာေတြပြတ္ရင္း က်မဖင္ကို လာပြတ္ေတာ့က်မပို စိတ္ပါလာပီး ကို႔လီးကို ပါးစပ္နဲ႔ ၀င္ထြက္လုပ္ေပးရင္း ပါးေတြပါခ်ိဳင့္ေအာင္စုပ္ေပးေနတာေပါ့ရွင္...က်မစုပ္ေကာင္းေနတုန္းပဲကိုက က်မေခါင္းကိုမပီး လီးကိုထုတ္ကာ ခ်စ္ကို လိုးခ်င္ေနပီ လိုးေတာ့မယ္
ဒီအတိုင္းေလးပဲေနလို႔ေျပာလိုက္တယ္...က်မလည္း ကို႔စိတ္တိုင္းက် ဖင္ေထာင္ကုန္းရက္အေနထားနဲ႔ေနတုန္း ကိုက ခုတင္ေပၚကဆင္းပီး က်မေနာက္ကိုသြားကာ က်မစပိကို ၾကည့္ပီး ဟား လွလိုက္တဲ့ စပိႀကီးကြာ ဆိုပီးလၽွာနဲ႔ ၂ခ်က္၃ခ်က္ယက္တင္လိုက္ေတာ့ က်မစပိထဲ အရည္ေတြက်လာတာေပါ့ရွင္ ကိုကယက္ပီးေတာ့မွ လီးကို က်မစပိနဲ႔အသာေတ့ပီး ျဖည္း၂ခ်င္း သြင္းယူလိုက္ပါတယ္ ...အဲ့ေနာက္ကိုက အသာအသြင္းအထုတ္လုပ္ပီး ေညႇာင့္လိုးပါေတာ့တယ္...က်မလည္း ဖီးေတြမတရားတက္လာတာေပါ့ရွင္...အဲ့ခ်ိန္ကိုက ခ်စ္ေလး ကိုေဆာင့္ေတာ့မယ္ေနာ္ ရလားလို႔ေမးေတာ့ က်မလည္းအသာေခါင္းညိတ္ျပလိုက္ပါတယ္ ..က်မေခါင္းညိတ္ျပလိုက္တာနဲ႔ ကိုကလည္း က်မခါးကိုကိုင္ပီး ေဆာင့္ေတာ့ပဲရွင္ ...ပက္လက္လိုးတာထက္ ပိုထိေတာ့ က်မမွာ နာလည္းနာေကာင္းလည္းေကာင္းေပါ့ရွင္... စပိထဲက အရည္ေတြလည္းစီးက်တာမနည္းဘူး ...ကိုက ေဆာင့္လိုးေနရင္းက ေကာင္းလိုက္တာ ခ်စ္ရာ ခ်စ္ေရာေကာင္းလား ဆိုေတာ့ ကာမဆိပ္တက္ေနတဲ့ က်မလည္း အင္း ေကာင္းတယ္ကိုရယ္ လိုးလိုးလို႔ေျပာေတာ့ ကိုကပိုၾကမ္းလာလိုက္တာ က်မေမွာက္က်သြားသည္ထိ ကိုကလည္း က်မေပၚလိုက္ေမွာက္ပီး အေပၚကေဆာင့္ေနပါတယ္ က်မလည္း ေနာက္လွည့္ေတာ့ကိုကက်မ ေခါင္းကိုကိုင္ပီး က်မႏႈတ္ခမ္းေတြကိုနမ္းပါတယ္ ပီးကိုက တေစာင္းပံုစံအိပ္ေစပီး ေနာက္ကေနသူလိုးတယ္ ဒုတိယ အခ်ီမို႔လားမသိပု ေတာ္၂ၾကာတယ္ရွင့္...က်မလည္း ကိုျပဳသမၽွခံရင္း နာရီ၀က္ေလာက္မွ ႏွစ္ေယာက္သား ပီးဆံုးျခင္းပန္းတိုင္ေရာက္ပီး ကို႔လက္ေမာင္းေပၚ က်မေခါင္းအံုးပီး ေမာေမာနဲ႔အိပ္ေပ်ာ္သြားလိုက္တာ မနက္ ၅နာရီထိုးေလာက္ၾက ႏိုးပီး ေသးေပါက္ခ်င္လို႔ ကို႔ကိုႏိွုးေတာ့ ေသးေပါက္ပီးအျပန္ 69ပံုစံလုပ္ပီး လင္းဆြဲေလး ဆြဲလိုက္ၾကတယ္ရွင့္....

      မနက္မိုးလင္းေတာ့ ကိုက ေရွ႕ခန္းက အန္တီနဲ႔ အေပၚထပ္က လင္မယားတတြဲကို မိတ္ဆက္ေပးတယ္ ပီးေတာ့ေရခ်ိဳးခန္းထဲသြားပီး ေရကန္ေဘးကသြပ္ျပားကို ဖြင့္ျပပါတယ္ ေရေတြဘာေတြမလာရင္ အလြယ္တကူ တဖက္နဲ႔တဖက္ယူလို႔ရေအာင္ ဖြင့္ထားေၾကာင္းေျပာပါတယ္...ကို ခရီးသြားရင္ ခ်စ္တေယာက္ထဲက်န္ရင္ ပ်င္းေနမွာစိုးတယ္...အာ့ေၾကာင့္ မိတ္ဆက္ေပးထားတာလို႔ေျပာပါတယ္...ေရွ႕ခန္းက အန္တီမွာ သားတစ္ေယာက္ရွိပီး အသက္၁၈ႏွစ္ရွိပီး တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း...နာမည္က ေမာင္ေနမင္းလို႔ ေခၚေၾကာင္း...အေပၚက အမက မသိဂႌလို႔ေခၚပီး သူ႔ေယာက္က်ား ကိုမ်ိဳးဟန္က တက္ဆီကားေမာင္းေၾကာင္းေျပာပါတယ္...ပီး လင္မယား ၂ေယာက္ ေဈးသြား ခ်က္ျပဳတ္ၾကတယ္ ခ်က္ျပဳတ္ေနရင္းကိုက အေနာက္ကသူ႔လီးနဲ႔ ဖင္ကိုေထာက္လာတယ္ ပီးက်မႏို႔ေတြကို အက်ႌေပၚကေနကိုင္ ညႇစ္ေနရင္းက ထမိန္ကို ခၽြတ္ခ်ပစ္တယ္ေလ... ပီး ကိုက ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ခ်လိုက္ပီး က်မဖင္ကိုျဖဲပီး စပိကိုၾကည့္ကာ လွလိုက္တဲ့ စပိလို႔ေျပာပီး လၽွာနဲ႔ယက္လိုက္ပါတယ္ က်မလည္း ၾကက္သြန္နီကို ဆက္မလွီးႏိုင္ေတာ့ပဲ ဒါးကိုခ်ကာ စားပြဲခံုကို တင္း၂ကိုင္ရင္း ဖင္ကို ေကာ့ေကာ့ေပးေနမိတယ္ေလ...ကိုက ၁၀မိနစ္ေလာက္ အားရပါးရ ယက္ေပးေတာ့ က်မစပိလည္း ကို႔သြားရည္ေတြေရာ စပိထဲကက်တဲ့ အရည္ေတြေရာနဲ႔ ရႊဲနစ္ေနတာေပါ့ရွင္ ...ပီး ကိုက ပုဆိုးကိုခၽြတ္ခ်လိုက္ေတာ့ ကို႔လီးႀကီးက ေထာင္မတ္စြာေပၚလာပီး က်မကို လီးစုပ္ခိုင္းေတာ့ က်မလည္း စုပ္ေပးလိုက္တယ္...က်မစုပ္ေနတုန္း ကိုက က်မ၀တ္ထားတဲ့တီရွပ္အက်ႌကို ခၽြတ္ပီး ဘရာစီယာကို မတင္က က်မႏို႔ကိုကိုင္ညႇစ္ ကစားပါတယ္ ...ကို႔လီးကလည္း ပါးစပ္ထဲမွာ ပိုႀကီးပီး ပိုမာလာတယ္ရွင့္... ခဏေနေတာ့ ကိုကလီးကို ပါးစပ္ထဲက ခၽြတ္ပီး သူလိုးခ်င္ပီ ဆိုပီး က်မကို ထေစကာ ခံုကိုကိုင္ခိုင္းပီး ကုန္းခိုင္းပါတယ္...က်မလည္း ကိုေျပာသလို ခံုကိုကိုင္ပီး ဖင္ကိုေကာ့ကာကုန္းေပးေတာ့ ကိုကအေနာက္ကေနပီး လီးကိုစပိထဲ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေတ့ပီး ထိုးသြင္းလာပါတယ္ ကို႔လီးဆံုးေတာ့ ကိုက မလိုးေသးပဲ ၿငိမ္ၿငိမ္ထားပီး က်မႏို႔ေတြကို ကိုင္ပီး ႏို႔သီးေလးေတြကို လက္မလက္ညႇိုးနဲ႔ညႇစ္လာတယ္..က်မက လည္ျပန္လွည့္ၾကည့္ေတာ့ ကိုက က်မႏႈတ္ခမ္းေတြကို နမ္းလာတာနဲ႔ က်မလည္း ကို႔ေခါင္းကို ကိုင္ပီး အလိုက္သင့္ျပန္နမ္းတာေပါ့..ကိုက လီးကို တ၀က္ေလာက္ထုတ္လိုက္ သြင္းလိုက္နဲ႔ျဖည္း၂ျဖည္းခ်င္း ေဆာင့္လိုးေနတာေပါ့...က်မလည္းကာမဆိပ္တက္လာပီး ဖင္ကို ေကာ့သည္ထက္ေကာ့ေပးပီး ကို႔ႏႈတ္ခမ္းေတြကို ၾကမ္း၂ေလး နမ္းမိေတာ့ ကိုက က်မေကာင္းလာမွန္း သိလို႔ထင္ပါရဲ႕ နည္း၂ၾကမ္းလာတယ္ က်မလည္း ကို႔ကိုေတာင္ နမ္းမႏိုင္ေတာ့ပဲ တအားအားနဲ႔ ညည္းေနရင္းက ေကာင္းလိုက္တာကိုရယ္လို႔ေျပာေနတုန္းပဲ ကိုက လီးကိုထုတ္ကာ က်မကို လွည့္ေစပီး စားပြဲေပၚကလြတ္တဲ့ေနရာကို ေပြ႕တင္လိုက္ပါတယ္ ပီး သူ႔လီးကို ေတ့ပီး တခါထဲ အဆံုးထိထိုးသြင္းလိုက္တာမ်ား က်မေနာက္လက္ေထာက္လိုက္မိသည္အထိပဲေလ ကိုက က်မလက္တဖက္ကိုယူကာ
သူ႔လည္ပင္းကိုဖက္ေစပီး သူကေတာ့ က်မဖင္ေတြကို ကိုင္ပီး အားရပါးရေဆာင့္လိုးတာမ်ား စားပြဲခံုမွာ တအိအိနဲ႔ က်ိဳးမွာေတာင္ေၾကာက္ရတယ္သိလား ခ္ခ္...ကိုကအဲ့လိုလိုးေနရင္းက တခါ ထိုင္ခံုေပၚသူက ထိုင္လိုက္ပီး က်မကို သူ႔လီးကိုကိုင္ပီး စပိနဲ႔ေတ့ေစကာ ထိုင္ခ်ခိုင္းပါတယ္ က်မလည္း ကို႔လီးေပၚျဖည္း၂ခ်င္းထိုင္ခ်ေတာ့ လီးကစပိထဲကို တအိအိ၀င္သြားတာမ်ား ေကာင္းလိုက္တာရွင္.. က်မလည္းလီးကိုတဆံုးထိထည့္ပီးေတာ့ ကို႔လည္ပင္းေတြကို ဖက္လိုက္ေတာ့ ကိုက က်မႏႈတ္ခမ္းေတြကို နမ္းပီး က်မဖင္ကိုကိုင္ပီး ႀကိတ္ကာႏွဲ႔လိုးေလးလိုးေစပါတယ္ ..ေကာင္းလိုက္တာရွင္ စပိထဲက အရည္ေတမ်ားက်လိုက္တာမနည္းပဲ...အဲ့လိုလိုးေနရင္း ကိုကက်မကို တဖက္လွည့္ပီး ေဆာင့္ခိုင္းတယ္ရွင့္ က်မလည္း ေဆာင့္ရတာေပါ့ရွင္...က်မလည္း ေကာင္းလြန္းလို႔ပီးခါနီးမွာ ကိုက ၾကမ္းျပင္ေပၚလက္ေထာက္ေစပီး အေနာက္ကၾကမ္း၂ေဆာင့္လိုးတာမ်ား အခန္းထဲမွာ အသံစံုေပါ့...ခဏၾကာေတာ့ကိုက ပီးေတာ့မယ္ေျပာလာပီး ပိုျမန္တဲ့အရွိန္နဲ႔  ၾကမ္း၂ေဆာင့္လာတဲ့ ၁၀ခ်က္ေလာက္မွာ စပိထဲက အရည္ေတြၾကမ္းတမ္းစြာထြက္လာပီး ကိုလည္း ေနာက္၁၀ခ်က္ေလာက္ေဆာင့္ပီး ပီးဆံုးသြားလို႔ က်မေက်ာျပင္ကို ဖြဖြနမ္းကာ လီးကို စပိထဲစိမ္ထားရင္း အေမာေျဖေနပါတယ္.....
အပိုင္း၃ေမ်ွာ္

No comments:

Post a Comment