အပိုင္း (၃)အိအိေအာင္ရဲ႕ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္

အိအိေအာင္ရဲ႕ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ (3)
ခရက္တစ္fbေရးသူအမုန္းမဲ႕ေဂၚလီ
က်မတို႔လည္း ပီးေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးတာေပါ့...ေရခ်ိဳးခန္းထဲ တေၾကာင္းဆြဲေသးတယ္ေလ..ဒီလိုနဲ႔ လင္မယား ၂ေယာက္ ၇ရက္ေလာက္ကို အမုန္းဆြဲလာရင္း ၈ရက္ေျမာက္ေန႔မွာကိုက ကုန္ကူးသြားရပါတယ္...က်မလည္း ရင္ထဲဟာေနတာေပါ့ရွင္..
     တေန႔က်မ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ၀င္ပီး ေရခ်ိဳးရင္း ကို႔ကိုသတိရလာပီး စိတ္ဆာသလိုျဖစ္လာတယ္...အာ့နဲ႔ က်မႏို႔ေတြပြတ္ရင္း လက္တဖက္က စပိေလးဆီေရာက္သြားတယ္...အစိေလးကို အသာထိမိပီး စိတ္ထဲစိမ့္ခနဲ ျဖစ္သြားပီး ဆက္ေျခေနမိတယ္..ေျခေနရင္းက စပိက ရြစိရြစိျဖစ္လာပီး တခုခုလိုခ်င္ေနသလိုျဖစ္လာတာနဲ႔ လက္ကို စပိထဲထည့္ၾကည့္ေတာ့ အရသာေတြ႕သြားပီး ကိုလိုးသလို အသြင္းထုတ္လုပ္ေနရင္းက လက္တေခ်ာင္းနဲ႔ မေက်နပ္ႏိုင္ပဲ ၂ေခ်ာင္းထိုးၾကည့္ေတာ့ နည္း၂နာသလိုု ျဖစ္ေပမယ့္ ေကာင္းလည္းေကာင္းတာမို႔ ဆက္ပီးလုပ္ေနမိတယ္ မၾကာပါပု ပီးသြားပီး ေရကုန္းေဆးေနတုန္း စိတ္ထဲမလံုမလဲျဖစ္လို႔ လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ သြပ္ျပားေပါက္က မ်က္လံုးကိုေတြ႕လိုက္ရတယ္..ပီးရင္ခုန္သြားမိပီး မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ ကုန္းပီး ေျခေထာက္ကိုတိုက္ေနမိတယ္ ရွင့္ ..ပီးေတာ့ စိတ္ထဲမွာေတြးမိတာက က်မစပိေတာ့ေနာက္မွာ ျပဴးထြက္ေနမွာပဲဆိုပီး ေတြးမိသလို စပိက ထပ္ရြစိရြစိျဖစ္လာတယ္ရွင့္...က်မလည္းေရခ်ိဳးတာကို ရပ္ပီး တဘက္ေတာင္ မပတ္ေတာ့ပဲ အသာေရသုတ္ပီး ထြက္လာပါတယ္ ...
    က်မလည္း အ၀တ္အစား၀တ္ သနပ္ခါးလူးပီးေတာ့ ခန္းေရွ႕က တံခါးေခါက္သံၾကားလို႔ဖြင့္ၾကည့္ေတာ့ အေပၚထပ္က မသိဂႌျဖစ္ေနပါတယ္...က်မကို ပ်င္းရင္ အခန္းမွာလာလည္ႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာပါတယ္...က်မလည္းပ်င္းတာနဲ႔ မသိဂႌတို႔အခန္းမွာ လက္ဖက္သုတ္စားရင္း ေထြရာေလးပါး ေျပာေနမိပါတယ္...
  ဒီလိုနဲ႔ က်မေရခ်ိဳးတိုင္း ေကာင္ေလးက လာလာေခ်ာင္းသလို...တရက္ သူက်မကို ေခ်ာင္းပီး ဘာလုပ္မလဲ က်မသိခ်င္တာနဲ႔တရက္ ေရခ်ိဳးပီး ထြက္သလို ဘာလိုနဲ႔ ျပန္၀င္လာေခ်ာင္းေတာ့ ေကာင္ေလးက မရယ္ ေကာင္းတ်ာ ေကာင္းတ်ာ ေျပာပီး ဂြင္းတိုက္ေနေလရဲ႕...ပီးသူ႔လီးက က်မေယာက္က်ားနဲ႔မတူဘူးရွင့္ ...လီးအေပၚမွာ အေတာင့္ေလးလိုလို အသီးေလးလိုလိုပါေသးတယ္...ေနာက္မွက်မသိတာက အာ့ေဂၚလီလို႔ေခၚမွန္း...က်မလည္း ေကာင္ေလး ဒီလိုလုပ္တာေတြ႕ပီး စိတ္ထဲေက်နပ္ပီး ေနာက္ေန႔ေတြမွာ သူ႔ဖက္ကိုလွည့္ပီး ေပါင္ကိုျဖဲကာ လက္နဲ႔လိုးျပတယ္ ကုန္းပီးလိုးျပတယ္ေလ....ေကာင္းတာေပါ့ရွင္ အရသာအျပည့္ပဲေလ....

   ဒီလိုနဲ႔ေပါ့ ကိုျပန္လာတဲ့အခါ လင္မယားႏွစ္ေယာက္အမုန္းဆြဲလိုက္ ကိုျပန္သြားေတာ့လက္နဲ႔ပီးလိုက္ေနလာရင္း တဖက္ခန္းကေကာင္ေလးေခ်ာင္းတာကို ဇိမ္ခံပြတ္ျပရင္းနဲ႔ ၂လေလာက္ၾကာေတာ့ မသိဂႌတို႔ လင္မယားနဲ႔ ေတာ္၂ရင္းႏွီးလာပါတယ္
      တေန႔မသိဂႌက က်မအခန္းကို လာလည္ပီး ဟိုအေၾကာင္း ဒီအေၾကာင္းေျပာေနရင္းနဲ႔ လင္မယားေနတဲ့အေၾကာင္းေတြေရာက္လာပါတယ္ သူ႔ေယာက္က်ား ကိုမ်ိဳးဟန္က သူ႔ကိုေန႔တိုင္း တေန႔ႏွစ္ခ်ီပံုမွန္လုပ္ေၾကာင္း ကားသမားပီပီကြမ္းစားတဲ့ လၽွာနဲ႔တင္ ေတာ္ေတာ္ထိေၾကာင္း အရမ္းခံစားလို႔ေကာင္းေၾကာင္းေျပာျပပီး က်မကိုလည္းေမးတယ္ က်မလည္း ညီအမလိုရင္းႏွီးေနေတာ့ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာျပတာေပါ့ရွင္...ေျပာေနရင္းကို က်မစိတ္ထဲကလိကလိ ျဖစ္လာပါတယ္...မသိဂႌက က်မကို သနားေၾကာင္းေျပာပီး သူက်မဆႏၵကို ျဖည္ေပးမယ္ဆိုကာ က်မႏႈတ္ခမ္းေတြနမ္းလာတယ္ရွင့္...ကို တေယာက္ပဲ နမ္းခဲ့ဖူးေသးတဲ့ က်မႏႈတ္ခမ္းေတြက သူနမ္းလာေတာ့လည္း ထူးဆန္းစြာ ျပန္တံု႔ျပန္ေနပါတယ္...အံ့အားလည္း သင့္ေနတယ္ရွင့္...
   ပီးမသိဂႌက က်မအိမ္ေနရင္း အက်ႌေလးကို ခၽြတ္ပီး ဘရာစီယာနဲ႔ လံုး၀န္းေနတဲ့ က်မႏို႔ေတြ ကိုင္ၾကည့္ရင္း လွလိုက္တာ ညမေလးရယ္တဲ့ ေျပာလည္းေျပာ ဘယာကို ခၽြတ္လိုက္ပါတယ္ ပီး က်မႏို႔ေတြကို စို႔ရင္း က်မထမိန္ကိုေျဖခ်လိုက္ပီး ထမိန္ထဲလက္ႏွိုက္လိုက္ေတာ့ အိမ္ေနရင္းမို႔ အတြင္းခံမ၀တ္ထားတဲ့ က်မစပိကို သူ႔လက္က ထိသြားေတာ့ က်မတြန္႔ခနဲျဖစ္သြားမိတယ္...ပီးသူ႔လက္က က်မအစိေလးကို သာသာေလးပြတ္လာတယ္ရွင့္...က်မလား ေကာင္းတာေပါ့ရွင္ ကို႔ဖာသာလုပ္ေတာ့ ႏို႔ဘယ္လိုသြားစို႔မလဲ...အခုႏို႔လည္း စို႔ခံရ အေစ့လည္းပြတ္ခံရေတာ့ ပိုေကာင္းတာေပါ့... မသိဂႌက က်မထမိန္ကို အကုန္ဆြဲခၽြတ္ပီး မို႔ေမာက္ေဖာင္းႂကြေနတဲ့ က်မရဲ႕ စပိနဲ႔ ျဖဴေဖြးေျဖာင့္တန္းတဲ့ က်မရဲ႕ေပါင္ေတြကိုၾကည့္ပီး လွလိုက္တဲ့ အဖုတ္ေလး အာ့ေၾကာင့္ ညမေလး ယြက်ားကခ်စ္တာလို႔ေျပာလည္းေျပာ လက္နဲ႔ စပိထဲ ထည့္ကာ ကလိလိုက္ပါတယ္ ပီးေတာ့ က်မေပါင္သားေတြနမ္းပီး က်မစပိေလးကို လၽွာနဲ႔ယက္ေပးတယ္ ...
ေကာင္းလိုက္တာရွင္... သူယက္တာက ကိုယက္တာထက္ပိုေကာင္းတယ္ ....ပီးက်မကို ကုန္းခိုင္းတယ္...စပိထဲလက္၂ေခ်ာင္း ပူးထိုးထည့္လိုက္ပီး က်မဖင္ေတြကို နမ္းရွံု႔ေနပါတယ္..ပီးေတာ့ေလ က်မစအို၀ကို ယက္ပီး စပိထဲက လက္ကို အသြင္းအထုတ္ျမန္ျမန္လုပ္လာတယ္...က်မလည္းေကာင္းလြန္းလို႔  စပိထဲက အရည္ၾကည္ေတြက အိုင္ထြန္းေနတာပဲရွင္...က်မေကာင္းေနစဥ္ပဲ သူက စအို၀ကို ယက္တာ ရပ္လိုက္ပီး စပိထဲက လက္ေတြကို အသြင္းအထုတ္မလုပ္ေတာ့ပဲ ႏွစ္ထားပီး အထဲမွာပဲ ဟိုစမ္း၂ဒီစမ္း၂လုပ္လာတယ္ ....ပီးက်န္က လက္ခလယ္တေခ်ာင္းက စပိက အရည္ၾကည္ေတြလိမ္းပီး က်မဖင္၀မွာအသာပြတ္သပ္ကစားရင္း လက္ကို ဖင္ထဲအသာရစ္ပီးထိုးထည့္လာ့ေတာ့...က်မလည္း လန္႔ပီး အမဆိုေတာ့ သူက ေခါင္းရမ္းျပပီး လက္တ၀က္ေလာက္ ၀င္သည္အထိ အသာထိုးထည့္ေနပါတယ္...က်မလည္း ဖင္ထဲက၀င္လာတဲ့ လက္ေၾကာင့္ရယ္ စပိထဲေမႊေနတဲ့ လက္ႏွစ္ေခ်ာင္းေၾကာင့္ရယ္...ေတာ္ေတာ္ေကာင္းလာပါတယ္ ....ပီးေတာ့သူက ဖင္ထဲလက္တဆံုး၀င္တာနဲ႔ အသာရပ္ထားပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲက လက္ကိုပဲ အသြင္းအထုတ္လုပ္လာတယ္...ပီး ေစာက္ဖုတ္ထဲက လကြ၀င္ ဖင္ကလက္ကိုႏႈတ္ပီး တိုင္ပင္ကိုက္ပီး က်မကို ႏွိုက္ေလေတာ့ က်မလည္း ပီးခ်င္စိတ္ေတြ ဘယ္လိုမွ ထိန္းမႏိုင္ေတာ့ပဲ.....အား အမေရ ပီးပီ ....ဆိုပီး ခပ္ၾကမ္း၂ပဲ ပီးပလိုက္ပါတယ္....
   မသိဂႌက က်မအေမာေျဖေနတုန္း လက္သြားေဆးပါတယ္ ....ျပန္လာေတာ့ ေကာင္းလား ညမေလး လို႔ ေမးဘ
ေမးလာပါတယ္ က်မလည္း ေကာင္းတယ္အမရယ္ အားလည္းနာ ေက်းဇူးလည္းတင္ပါတယ္ဆိုေတာ့ သူုက က်မကို ဖင္ခံဖူးလား ထပ္ေမးလာပါတယ္...က်မလည္း မခံဖူးေၾကာင္းေျပာေတာ့ ..ေနာက္ခံၾကည့္တဲ့ အရမ္းေကာင္းတယ္လို႔ေျပာပီး...ေနာက္တခါဆို အမလည္း ျပန္လုပ္ေပးရမယ္ေနာ္...
ဟုေျပာပီး ျပန္လိုက္အံုးမယ္ ဆိုကာ ျပန္သြားပါတယ္.....

အပိုင္း 4 ေမၽွာ္

No comments:

Post a Comment